Nov 122013
 

(An alle, die wegen des Artikels in “Handmade Kultur” kommen, herzlich willkommen und keine Angst, die nächste Podcastfolge ist wieder auf Deutsch.)

All that I’ve made since episode 30 in February:

Knitting:

Crochet:

Spun:

  • orange BFL for the Wheatgrass Truffle Cardigan is almost finished
  • green BFL by Knitting Spiro finished a little more than a third of the fiber
  • brown Shetland for socks
  • dark brown Shetland
  • bright merino for garter stitch mitts
  • red merino/silk
  • BFL by Knitting Spiro
  • green merino/silk
  • Polwarth by the Painted Tiger

Woven:

  • my first dish towel is halfway done
  • the first half of the Sock Yarn Leftover Blanket

Sewn:

  • orange skirt, not quite finished

Topics:

  1. Spinning sock yarn
  2. How many knitting books are too many?
  3. The To-Sew-List
  4. The problem with motivation
  5. Spinning sock yarn – part 2
  6. Knit to flatter
  7. Shopping spree and spinning wheel dreams
  8. Project wardrobe non-progress
  9. Time management, or – how do I make get projects small, and small ones done?

  One Response to “Handgemacht/Handmade – Episode 40: Fourth Ever English Edition”

  1. Hallo Susanne,

    gerade wollte ich Deine Folge 40 hören. In meinem iTunes kam auch eine Folge mit der Nummer 40 an, aber die Datei scheint dieselbe zu sein wie Folge 39. Die Länge ist auch exakt gleich. Ist das nur bei mir so? Hier im Blogpost ist tatsächlich Folge 40 gespeichert, die werde ich mir jetzt anhören.

    Liebe Grüße,
    Henriette

Leave a Reply